Machine Gun Kelly – Bloody Valentine [Official Video]

40



Machine Gun Kelly – “Bloody Valentine”

Listen:
https://smarturl.it/BloodyValentine

Follow Machine Gun Kelly:

https://www.facebook.com/machinegunkellymusic/
https://www.instagram.com/machinegunkelly/

Music video by Machine Gun Kelly performing Bloody Valentine. © 2020 Bad Boy/Interscope Records

http://vevo.ly/01TPgS

source

Choose your Reaction!
  • I think he finally found his niche… this is way better than his rap!
    And yes, Megan Fox uhhhhh… still gorgeous as ever!

    Reply
  • Feels like green day playing it!! Just listen with eyes close!! Jesus

    Reply
  • Eminem destroyed this guy's rap credibility so he became a pop rock singer loool

    Reply
  • I am loving music like this rn please release more like this!!!

    Reply
  • Reminds of blink in all honesty, it's so goodddddd !!!! I love this vibe ❤❤

    Reply
  • Если здесь есть русские объясните что стало с MGK. Это не хип-хоп. Это какая то дичь. Почему он стал делать такую музыку. Какая то Аврил Лавин

    Reply
  • Shouldn't this of dropped in mid January or something?

    Reply
  • She was even in Eminems video clip love the way you lie lol didn't these two have beef

    Reply
  • Where you gonna have your next concert man plz if it's possible can you make it at Cincinnati ohio it would b my dream my fav artist make Pete Davidson's go with you there I would lmao

    Reply
  • Love your new shit MGK… Seriously feel YOU in this new direction. <3

    Reply
  • I just have to say it:
    Wtf is up with MGK's hair?
    I'm just laughing 😀
    Did he get a perm?
    Or does he use a straightener normally?
    That hair should have it's own Insta 😀

    All of this is coming from a place of love.
    I absolutely love Colson.
    Just saying.
    Before people start with the death treats.

    Reply
  • She's always been one of my girl crushes.
    But sometimes she does something with her face that makes her look like one of those real housewives that are 50 but they're so full of Botox that they look like 30 something.
    It's hard to explain.
    I love her and she's so pretty!
    Maybe she's got that look when she's not being herself.
    I often think she's even more beautiful when she has almost none makeup on.
    I remember when she was very young like 18 and used little makeup and she had freckles.
    Omg, so beautiful she's with those freckles!

    Reply
  • bring back the rap MGK, LET THE THE ROCK BANDS DO ROCK AND YOU DO RAP

    Reply
  • This one song was better than all of Blink 182's California.

    Reply
  • I know this is low effort music but I really can't stop being in love with this pop-punk shit in 2020.

    Think I'll be going through my emo phase again.

    Reply
  • You're an amazing person..I love you colson

    Reply
  • Glad you gave up on looking hard after eminem made your career

    Reply
  • Why does this feel like a better fit for him musically

    Reply
  • This song sounds like it should be played at the end of a teen movie when guy finally gets the girls

    Reply
Leave a Comment to Mark Willoughby Cancel Comment

Your email address will not be published.

Send this to a friend